Hogyan születik egy vállalkozás? Milyen hosszú út vezet az indulásig? Szomolányi Nóri, a groWsie tulajdonosának naplószerű kalandjai következnek. Szurkoljunk együtt az új márka születéséhez!

Szomolányi Nórit kislánya, Janka inspirálta a vállalkozása elindítására. A napokban indult útjára saját márkája, a groWsie, ami egy vagány, ökotudatos, anya- és bolygóbarát koncepció. Tudjuk, hogy egy vállalkozást elindítani hatalmas feladat, de hogy pontosan milyen útvesztőkön át jutott el a a groWsie az induláshoz, arról legjobban Nóri tud nekünk mesélni. Egy négyrészes sorozatban bekukkanthatunk ebbe az izgalmas és embert próbáló folyamatba, együtt izgulhatunk a kezdő vállalkozó anyukával, szurkolhatunk neki és akár még inspirációt is meríthetünk. Köszönjük, Nóri, hogy mesélsz és megosztod velünk a tapasztalataidat! Isten hozott a világban, groWsie, nőj nagyra! [szerk.]

Az első részben arról meséltem, hogyan született az ötlet, a groWsie márkanév, a logó és mennyi minden merül fel, amire nem is gondoltam elsőre… Majd az is kiderült, hogy iszonyú hosszú az út a szabásmintától a próbákig, erről a második részben olvashatsz.

Az életre kelt kollekció

Valóban csodálatos volt megélni, ahogy a szemem előtt kelt életre a megálmodott kollekció. Szinte naponta jártam a varrodába egyeztetni, ellenőrizni a készülő darabokat és természetesen sosem mentem üres kézzel, hiszen ez-az mindig hiányzott vagy elfogyott. Azt hiszem, itt tanultam meg végleg, hogy érdemes mindent kilistázni, sok fáradságot megspórolhat az ember magának.

growsie
Sose felejtem el, amikor életre kelt a megálmodott kollekció

Hogyan tovább?

Aztán egyszer csak elkészült az összes megrendelt darab, emlékszem, szinte repültem értük. Boldogan válogattam és rendezgettem őket, hihetetlen volt, hogy kézzelfoghatóvá vált az álmom. (A kis ruhacímkére például továbbra is nagyon büszke vagyok, mert valóban olyan finom pihe-puha lett, mint amilyennek megterveztem és nem szúrja a babák érzékeny bőrét.)

A pihe-puha címke, ami nem szúrja a babák bőrét.

Mindig azt hittem, hogy ha ezen a részen túl vagyunk, a maradék már gyerekjáték.

Nyilván ez a valóságban nem így van, hiszen ugyan ezzel egy időben már paralel futott a webshop készítése, de messze volt még a vége. 
És a webshop mellett még ott volt számos más teendő, a legfontosabbak között volt a termékek bemutatása és népszerűsítése. Erre rengeteg féle lehetőség van, de természetesen minden ilyen felkutatása időigényes és nehéz megtalálni a megfelelő együttműködő partnereket is. Bár én utólag ezért is hálás vagyok, szerencsére rengeteg nagyon kedves és segítőkész embert ismertem meg.

growsie
Az első lépések… A vállalkozás is olyan, mint egy kisbaba


Közben pedig szép lassan a webshop is elkészült. Én ugyan kértem hozzá profi segítséget, de itt is szeretnék külön köszönetet mondani a csodálatos férjemnek, aki nélkül sose értünk volna a végére. Éjszakákba nyúlóan dolgozott velem együtt, formázott, szerkesztett, ügyintézett, de azt hiszem ennek köszönhetően még inkább magunkénak érezhetjük az oldalt és büszkén mondhatjuk, a miénk. 🙂

growsie

Fotó: noemijanossy.com